Selecteer een pagina

NIEUW-BUINEN – Kortsluiting in een vrieskist heeft vrijdagavond korte tijd voor brand gezorgd in een woning aan de Prins Bernhardlaan in Nieuw-Buinen.

De bewoner zat thuis toen opeens het licht uitging. Toen de man ging kijken wat de oorzaak hiervan was ontdekte hij dat zijn vriezer kortsluiting had veroorzaakt en was gaan branden. In afwachting van de brandweer is de bewoner zelf begonnen met blussen. Hiermee is overslag naar de woning voorkomen. Het plafond en de muur hebben enige brandschade. De vriezer kan als verloren worden beschouwd.